Ångerrätt

∷ När beställningen är framgångsrik, som innebär kunden har kommit överens om att följande policy.

Med principen om överhöghet kunder, kommer vi göra vårt bästa för att göra klänningen som skickas till dig tillgodoser dina önskemål.

Avbokningsregler

Vi förstår att beställa en klänning för din speciella tillfället är ett viktigt åtagande och vår avbokningsregler skapades med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att våra kläder och en del tillbehör (inklusive skor, skärp och sjal) är gjorda på beställning och material kan inte återanvändas när den skapande processen har börjat. Den goda nyheten är att efter din beställning, det finns fortfarande tid att ändra dig. Se vår avbokning och retur nedan för mer information.
* Beställningar avbokning inom 24 timmar efter betalning bekräftelse kommer att vara berättigad till full återbetalning.
* Beställningar avbokning 24 till 72 timmar efter betalning bekräftelse kommer att berättiga till
en delvis återbetalning som består av hela fraktkostnaden och 50% av produktens inköpspris.
* Beställningar avbokning mer än 72 timmar efter betalning bekräftelse kommer att berättiga till en delvis återbetalning som består av hela fraktkostnaden.
* När din beställning har skickats, kan den inte längre annulleras. Om du vill annullera din beställning, vänligen logga in på Mina beställningar för att fortsätta.

Returpolicy

* Kevinluo.se accepterar endast en delvis eller fullständig återbetalning för den post som har problem på grund av vår oaktsamhet. Det betyder att vi inte kan motivera en återbetalning om problemet med objektet inte orsakas av Kevinluo.se.
* Alla returnerade produkter måste vara i helt nytt skick, oanvänd och med original taggar och förpackningar. Begäran om att returnera varor på grund av kvalitetsproblem, skador under transporten måste färg / stil / storlek fel eller allergisk reaktion från användning åtföljas av bilder eller andra bevis som tydligt visar problemet med posten fått. Vi förbehåller oss rätten att ta ut en expeditionsavgift på alla objekt som returneras av andra skäl.
* Vi kan inte acceptera avkastning bekräftad kundens storlek eller kunden själv utformade klänning.
* Vi kan inte acceptera avkastning på objekt som har slitna eller skadade av felaktig rengöringsmetod.
* Tänk på att kvaliteten problemet inte är med kromatisk aberration för att det skulle kunna existera på grund av datorskärm visa effekt och väder, men vi kan förklara att våra produkter är av god kvalitet. Alla okunniga tillbaka för objektet kommer inte att krediteras.
* Du bör kontakta oss inom 2 dagar (från det att varan har tagits emot) om du vill returnera varan tillbaka till oss.
* Tills du kommer att leverera en vara tillbaka till oss, bör du kontakta vår kundtjänst först, kommer vår kund representant klargöra för dig. Om vi ​​är överens om att betala tillbaka, måste du skicka tillbaka varan till oss inom 7 arbetsdagar (från den dag han får tillbaka varan). Vi kan bara garanterar du tillbaka efter att vi tar emot objektet under goda förhållanden som vi skickar till dig. Och du ska vara ansvarig för fraktkostnad. Kevinluo.se förbehåller sig rätten att utfärda ett cirka 50 avgift% utsättning. Om du vill avbeställa ordern, så måste du kontakta oss inom 24 timmar ska annars 15% avgifter ansvarig krävas. För beställningar avbryts efter 48 timmar men inom 7 dagar, kommer en 50% utsättning avgift gälla.

Valutapolitik

* Kevinluo.se accepterar endast utbyte mot den post som har problem på grund av vår oaktsamhet. Det betyder att vi inte kan motivera en återbetalning om problemet med objektet inte orsakas av Kevinluo.se.
* Vi kan inte acceptera utbyte mot bekräftat kundens storlek eller kunden själv utformade klänning.
* Vi kan inte acceptera utbyte på objekt som har slitna eller skadade av felaktig rengöringsmetod.
* Tänk på att kvaliteten problemet inte är med kromatisk aberration för att det skulle kunna existera på grund av datorskärm visa effekt och väder, men vi kan förklara att våra produkter är av god kvalitet. Alla okunniga tillbaka för objektet kommer inte att krediteras eller bytas. Du bör kontakta oss inom 2 dagar (från det att varan har tagits emot) om du vill byta varan.
* Tills du kommer att leverera en vara tillbaka till oss, bör du kontakta vår kundtjänst först, kommer vår kund representant klargöra för dig. Om vi ​​är överens om att betala tillbaka, måste du skicka tillbaka varan till oss inom 7 arbetsdagar (från den dag han får tillbaka varan). Vi kan bara byta efter att vi tar emot objektet under goda förhållanden som vi skickar till dig. Och du ska vara ansvarig för fraktkostnad.

Kevinluo.se har sista rätt att förklara varje termin på vår hemsida.